איך תחסוך בעד 50% מהוצאות ההדפסה?

להלן מספר שאלות שיעזרו לך למקד את צרכי ההדפסה שלך, על מנת לנסות ולהציע לך פתרון שיכול לחסוך ולייעל את מערך ההדפסה בארגון שלך.

  1. האם הפקסים שנשלחים אליכם, מודפסים באופן אוטומטי במדפסת.

פתרון פקס' למייל המאפשר חסכון בצריכת הדפים ושימוש בטונר

 

  1. האם אתה מבצע הדפסות גדולות, במספר עותקים? חוברות וכד'

ישנה אופציה לראות את ההדפסה מראש על צג המדפסת לבחון שהעימוד, הלוגו, תאריך, מספור וכד' בסדר ואז בלחיצה אחת לאשר את ההדפסה לכל כמות העותקים שהוגדרה מראש.

 

  1. האם ישנם דפים שנשארים במדפסת שאף אחד לא בא לאסוף אותם?

במידה וכן ישנם מספר פתרונות המתאימים לך

  • הדפסה רק באמצעות העברת כרטיס זיהוי
  • הדפסה באמצעות קוד משתמש
  • זיהוי המדפיס באמצעות ברקוד אישי המופיע על גבי ההדפסה עצמה

 

  1. כדי מתבצע תהליך הדפסת פקס' אצלך – האם אתה מדפיס קודם את המסמך ואז שולח אותו ?

במידה וכן הפתרון הוא לפקסס את הקובץ ישירות מהמחשב שלו ללא צורך להדפיסו קודם לכן.

 

  1. האם יש אצלכם מדפסות אישיות בארגון?

הפתרון אחוד מערך ההדפסה, המאפשר ניהול ההדפסה, בצורה מבוקרת עם יכולת מעקב אחר הוצאות ההדפסה.

 

  1. האם אתה נדרש לפעמים, לשלוח מסמך אחד סרוק, למספר מקומות בו זמנית? לדוגמא: להעביר חשבונית שנסרקה להנהח"ש לטיפול, לדסק ואליך לתיוק?

במידה וכן הפתרון המוצע הוא MULTISEND - העברת מסמך אחד למספר כתובות שונות בו זמנית.

 

גטר מציעה ללקוחותיה יעוץ וליווי בהטמעת פתרונות הדפסה בארגון ללא קשר למותג המדפסת. ישנם מספר רחב מאד של פתרונות הדפסה. השאלות מעלה הם רק דוגמא לשאלות שאנו מעלים כשאנו באים לבצע סקר אתר אצל הלקוח על מנת להציע לו את הפתרון שהכי מתאים לו. נשמח לתאם מולך פגישת יעוץ. אנו מבטיחים חסכון של עד 50% בהוצאות ההדפסה בארגון לאחר ישום הפתרונות המוצעים.

לקביעת פגישת יעוץ שלח לנו את פרטיך וציין בגוף המייל כי אתה מעוניין בקביעת פגישת ייעוץ למייל: info@getter.co.il

הוסף תגובה חדשה